Arhivele Naționale ale RomânieiObținere cont portal

 

 

Acasă

 

 

Solicitare cont portal:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

În vederea obținerii unui cont în portalul ANR, vă rugăm să transmiteți un e-mail pe adresa: Untitled, cu următoarele elemente:

§  subiectul mesajului va fi numele județului dvs. de domiciliu (dacă locuiți în altă țară, veți indica numele țării de domiciliu). 

§  ca anexă veți atașa o copie de pe CI sau Pașaport.

§  opțional, în corpul mesajului veți indica un nr. de telefon de contact.

 

 

                       Exemplu: dacă județul dvs. de domiciliu este Cluj, mesajul va arăta astfel:

 

MEIL

 

 

 

 

După primirea mesajului dvs., în maximum 24 de ore, veți primi pe adresa de e-mail datele de activare a contului de utilizator în portal.

Pe adresa de e-mail Untitledse vor soluționa doar probleme legate de contul de utilizator în portal.

 

 

 

În cazul în care nu doriți transmiteți copia actului de identitate prin e-mail, puteți opta pentru următoarele variante de generare a contului:

§  Transmiterea copiei actului de identitate prin poștă, însoțită de indicarea adresei de e-mail unde doriți fie comunicat codul de activare.

§  Prezentarea personală la ghișeele Arhivelor Naționale unde, după legitimare, vi se va crea contul.

Pentru identificarea sediilor ANR care pot elibera datele de activare apăsați AICI

 

 

 

Folosirea portalului ANR este supusă unor termeni si condiții despre care puteți lua cunoștință AICI. Utilizarea portalului presupune că sunteți de acord cu acestea.